Tuesday, June 23, 2009

Bosannnnnnnnnnnnnn.............................................

Masuk hari nie dah lebih 2 minggu my hubby out station ke kota tinggi..bosannya dengan keadaan aku yang ngandung lagi...dengan haiqal yang kekadang buat perangai..semuanya memang menuntut kesabaran yang tinggi... baby aku kali nie entah kenapa tiap kali ayah dia out station mesti meragam, sakit sampai kekadang nak menangis dibuatnya..tak macam masa aku ngandungkan haiqal dulu...mujurlah jiran-jiran keliling ruma semuanya prihatin adalah yang menjenguk dan hulurkan bantuan sebab tau aku keseorangan dengan anak kecil dan ngandung pulak tu. haiqal pun dah boleh diharapkan bantuan dalam hal-hal yang asa takdalah rasa tertekan sangat..mujur gak anak teruna aku tu tak demam berpanjangan cuma dedar aje kejap badan dia hari tu..rindu kat ayahnyalah tu............

No comments:

Post a Comment