Wednesday, August 19, 2009

SALAM RAMADHAN...

Bulan Ramadhan kini kembali...Petang nie pihak berwajib akan tengok anak bulan dan rasa-rasanya puasa akan bermula pada Sabtu nie...Tak tahulah berapa hari aku dapat menunaikan ibadah puasa kali nie sebabnya aku sedang menanti hari sahaja untuk bersalin..Nampaknya Ramadhan tahun nie kami juga bakal menerima ahli baru dalam keluarga..tak sabar menanti dibuatnya..
Habislah rancangan aku untuk sambut hari pertama puasa di kota tinggi..sebabnya kami tak berani nak berjalan jauh dengan keadaan aku yang semakin sarat.. Kesianlah mertua aku tahun nie kami tak dapat beraya di sana sebab aku dalam pantang...kemungkinan haiqal dan ayahnya sahaja yang akan balik sana sekejap untuk beraya........itu pun tak pasti lagilah......

No comments:

Post a Comment